grįžti atgal

Tiesiog "stebuklinga" Gmail nauda verslui

Gmail el.pašto paslauga tapo tokia patogi, kad kai kuriose įmonėse visiškai neįžvelgiama to daroma netiesioginė žala.

Nes Gmail'as - tai patogu sinonimas

Su vienos Šiaulių miesto įmonės darbuotojais (10+) pokalbio eigoje užklausiau kokį el.paštą jie nurodo savo klientams. Man buvo atsakyta, kad imonespavadinimas@gmail.com arba vardenis.pavardenis@gmail.com jei su klientu bendrauja konkretus darbuotojas (p.s. įmonės darbuotojai taip pat turi el.paštus ir su savo ...@imonespavadinimas.lt domeno galūne bet jais naudojasi retai, o ant vizitinių kortelių rašomas gmail adresas). Paklausus kodėl nurodomas būtent gmail, o ne ...@imonespavadinimas.lt buvo atsakyta, kad nauda elementari - su gmail'u laiškai visada nukeliauja adresatui, nepatenka į spam katalogą, galima tikrintis gmail paštą telefonu, keičiant kompiuterį ar atnaujinant OS nereikia daryti el.pašto kopijų ir pan. Bet ar tikrai verta aukoti netiesioginę naudą  įmonės vardo reklamai vardan pseudo patogumo. Apie ką aš čia?

@gmail.com

Jei būtų naudojama viena el.pašto paskyra imonespavadinimas@gmail.com kaip pagrindinio įmonės el.pašto info@... alternatyva dar būtų galima į tą faktą nekreipti dėmesio. Bet kai įmonės darbuotojai bendravimui su klientais ima naudoti savo asmenines gmail pašto paskyras to jau nepaisyti negalima.

"Patogi" nauda, kelianti chronišką migreną

Pasvarstykime "patogią" naudą faktiškai:
- @imonespavadinimas.lt yra netiesioginė bei nemokama įmonės reklama. Kaskart siunčiant / nurodant / pranešant kokiu el.paštu galima į darbuotoją kreiptis visada nuskambės ne gmail pavadinimas, o jūsų įmonės pavadinimas.
- Nurodant el.pašto adresą ...@imonespavadinimas.lt daugiau nei tikėtina, kad jūsų klientas prieš pasirinkdamas jus aplankys ir jūsų internetinį puslapį, kurį paprastai "dešifruos" iš jūsų nurodyto el.pašto adreso (na aš bent jau visada taip darau).
- Ar tikrai darbuotojai maksimaliai koncentruosis ties darbinėmis užduotimis jei savo gmail pašte ras ne tik darbinius laiškus bet ir tuo pačiu asmeninius laiškus: prenumeruojamas kitų puslapių naujienas, facebook notification'us, youtube subscription feed'us, laišką nuo sesers / brolio, nuotraukas iš paskutinio draugų susitikimo / išvykos į gamtą / gimtadienio / vestuvių ir pan.?
- O kas nutinka jei darbuotojas nusprendžia pakeisti darbo vietą ir visą bendravimo su klientais istoriją gmail pašte "išsineša" su savim? Juk darbuotojai dažniausiai specializuojasi vienoje srityje ir tikėtina, kad keičiant darbovietę nueis pas ta pačia veikla užsiimančius konkurentus su visa "komercine korespondencija".
- Ar reikėtų savo pastovius klientus informuoti, kad "pas mus Vardenis Pavardenis nebedirba ir nuo šiol visus laiškus siųskite ne vardenis.pavardenis@gmail.com bet į kitą mūsų el.paštą".
- ir t.t.

Išspręsta problema šiandien taps sprendimu rytojaus problemoms

Didžiosios įmonės tokių klaidų nedaro. Tai tiesiog nesuprantama, tačiau tarp mažų ir vidutinių Šiaulių verslo įmonių tokia praktika yra plačiai paplitusi ir aukščiau aprašytos įmonės pavyzdys nėra vienintėlis. Daugelis mano, kad "organinis" el.paštas negali to paties ką gali gmail el.paštas, tad siūlyčiau dar kartą pasidomėti tuom.

Įrašo data: 2016-09-17
Parašė: Žygimantas Volodka